mandag 19. september 2011

Praksis

Tirsdag og fredag forrigje uke var jeg i praksis. Det var to utrolig kjekke og lærerike dager, og jeg gleder meg utrolig mye til neste gang!

                                     

Jeg fikk snitte blomster og lage buketter. Her er bilder av noen buketter jeg laget :)

I den buketten til venstre har jeg brukt følgende materialer: Hortensia, nellik, ledderliv og lærbregne. I buketten til høyre har jeg brukt Hortensia, Roser (label), Fleksigress, lærbregne (luktus) og salal.



                                                        (Scenedekorasjon)

Jeg fikk vaske vaser og sope gulv. Jeg var også med å  bære blomster og ting ut til utstilling på utsiden, og inn igjen når butikken skulle stenge.

Jeg lærte også å pakke inn buketter og dekorasjoner, og sende dem til bestilling.



Jeg lærte også stifteteknikken som man bruken når man lager brudebuketter :)

1 kommentar: